Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΜΕΣΑΝΑΓΡΟ-ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ,ΜΕΣΑΝΑΓΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ


                                                                           



ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ  ΓΙΑ ΜΕΣΑΝΑΓΡΟ(ΑΠΌ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΕΣΑΝΑΓΡΕΝΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ)

Πολλές φορές παίρνουμε μηνύματα από απόδημους Μεσαναγρενούς που δείχουν πόσο νοσταλγούν το χωριό. Ο Νικόλας μας παρακολουθεί , μας γράφει και μας έστειλε αυτές τις μαντινάδες που δείχνουν τη νοσταλγία του για το χωριό. Νάσαι καλά Νικόλα και σε περιμένουμε.

Ήθελα νάχα δυο καρδιές
Τη μια να τη δωρίσω
Νάβλεπα τον Μεσαναγρό
Και πάλι να γυρίσω.
………………………….
Σαν ανεβαίνω τις στροφές
Και βλέπω το χωριό μου
Οι αναμνήσεις έρχονται
Και πάλι στο  μυαλό μου.
………………………………………..
Ωραία μου Μεσαναγρός
Είσαι   μες την καρδιά μου
Αχ! Και να ήταν δυνατόν
Να σέφερνα κοντά μου.
………………………………….
Ω! Παναγιά μας Σκιαδενή
Με το ψηλό θολάρι
Βλέπε μας τον Μεσαναγρό
Πούναι κρυφό καμάρι.
…………………………………..
Ω! Παναγιά μου Σκιαδενή
Μάρέσει η εκλογή σου
Που έχεις τον Μεσαναγρό
Μέσα εις την αυλή  σου.

ΝΙΚΟΣ  ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΌ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου