Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

"ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ...."





                                                     


                                            ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ….

Οι μεγάλοι ηγέτες και οι μεγάλοι λαοί φαίνονται στις δύσκολες περιστάσεις. Στα σημερινά κράτη ,τόσο οι ηγέτες όσο και οι λαοί πρέπει να συμβαδίζουν. Ο ηγέτης πρέπει να αφουγκράζεται και να ενεργεί για το συμφέρον του λαού  και ο λαός, σε δύσκολες στιγμές ,πρέπει να υπακούει και να τηρεί τις αποφάσεις που λαμβάνονται.
   Σήμερα ζούμε μια από τις δύσκολες στιγμές της ιστορίας μας. Δεν κινδυνεύουμε  μόνο εμείς , αλλά και όλη η ανθρωπότητα. Η Κυβέρνηση πήρε κάποιες αποφάσεις και προσπαθεί να προλάβει αυτά που συμβαίνουν σε άλλα κράτη. Και εμείς…… όλα αυτά τα γράφουμε στα παλιά μας …τα παπούτσια. … Ωχ!  Ρε αδελφέ …εμένα θα χτυπήσει ο ιός…
   Και βλέπεις παντού κόσμο να περιφέρεται στους δρόμους ,στα πολυκαταστήματα , στις παραλίες  ,σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Πάνω από όλα …ΕΓΩ… Εγώ θα πάρω ολόκληρο το μαγαζί από τρόφιμα…. Εγώ θα πάρω όλα τα φάρμακα… Εγώ… Εγώ…. Εγώ…
  Και η νοοτροπία αυτή έχει μεταδοθεί και στους νέους. Έκλεισαν τα σχολεία …γέμισαν οι καφετέριες …οι παραλίες… Αναρωτιέμαι  ,εμείς οι γονείς τι κάνουμε… Σίγουρα αγαπάμε τα παιδιά μας και θέλουμε το καλό τους. Πώς όμως ; 
   Φίλοι μου ,έχουμε χάσει τον έλεγχο στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας….Δεν μπορούμε να επιβληθούμε στα παιδιά μας , να ζητήσουμε πράγματα αυτονόητα για το καλό τους και βρε αδελφέ να καταλάβουν, ότι κάποια πράγματα πρέπει είτε μας αρέσει είτε όχι...... ,πρέπει να γίνονται.......
 Αγαπητοί φίλοι ,ας αφήσουμε στην πάντα το Εγώ… μας και ας πειθαρχήσουμε έστω και τώρα στις οδηγίες που δίνουν οι ειδικοί, πριν είναι πολύ αργά…. για όλους μας. Σκεφτείτε ότι η δική μας «βλακεία» δε θα βλάψει μόνο εμάς, αλλά και άλλους ανθρώπους και ανθρώπους που αγαπάμε .Είναι η  ευκαιρία της ζωής μας , να δείξουμε με τη συμπεριφορά μας στους νέους ,τι πρέπει να κάνουμε , να γίνουμε παράδειγμα για αυτούς ,γιατί διαφορετικά το παιχνίδι το χάσαμε…


                      ΚΑΙΡΟΣ  ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου