Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ....ΑΛΛΑ ΠΩΣ....

 


                                                            


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ…..ΑΛΛΑ ΠΩΣ…..


Κάποιες λέξεις έχουν χάσει τη σημασία τους και απλώς λέγονται για να λέγονται…..

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ….Μια λέξη χιλιοειπωμένη ,μια λέξη γεμάτη σημασία ,μια λέξη που κάθε χρόνο φέρνει στο νου μας την Ανάσταση του Θεανθρώπου.


Η Ανάσταση πρέπει να γίνεται στις καρδιές μας , να μας κάνει καλύτερους χρόνο με τον χρόνο ,να αγαπάμε τους συνανθρώπους μας ,να βοηθάμε αυτούς που έχουν ανάγκη και γενικά να μάθουμε να υπομένουμε κάποια πράγματα ,για το καλό όλων μας.


Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια κάτι δεν πάει καλά... Έχουμε γίνει ατομιστές ,βλέπουμε μόνο εμάς ,θέλουμε να κάνουμε το κέφι μας και ας τους άλλους να καίγονται. Κλείσαμε 1 χρόνο με το φάντα­σμα του ιού να πλανάται γύρω μας ,χιλιάδες άνθρωποι χάθηκαν ,άλλοι παλεύουν στα νοσοκομεία και εμείς τον χαβά μας.

Εγώ είμαι άτρωτος , εγώ δεν πιστεύω ,εγώ δε φοβάμαι , εγώ θέλω να γλεντήσω , εγώ...εγώ...εγώ…Και δεν γνωρίζουμε ότι τα λάθη μας θα τα πληρώσουμε .Κάποιοι χάσαμε δικούς μας ανθρώπους ,κάποιοι κινδυνεύουν ακόμη και πολλοί καταστρέφονται οικονομικά. Κάποιοι ανε­γκέφαλοι συνεχίζουν το βιολί τους….μη γνωρίζοντας ότι κάποια στιγμή θα σπάσουν ...τα τέλια και τότε θα την πληρώσουμε όλοι.


Και τότε θα μας φταίνε οι κυβερνώντες , οι γιατροί, τα όργανα της τάξης και όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς…. Αθάνατε Ελληνάρα!!!!!


Ας κάνουμε μια αυτοκριτική ο καθένας ξεχωριστά και ας προσπαθήσουμε να μάθουμε από τα παθήματά μας και τότε η Ανάσταση θα έρθει στην καρδιά μας ….


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου