Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 2020 ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ " ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ,Ο ΜΕΣΑΝΑΓΡΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ"

 


                                                                        




ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 2020 ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ¨ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ, Ο ΜΕΣΑΝΑΓΡΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ¨


Μετά από αρκετή δουλειά ,που χρειάστηκε αρκετό χρόνο ,έρευνα , ανεύρεση φωτογραφιών ,συ­νεντεύξεις με κατοίκους του χωριού ,κατάφερα να κυκλοφορήσει το βιβλίο μου και να δοθεί στους Μεσαναγρενούς. Στο βιβλίο θα διαβάσει κανείς την ιστορία ,ήθη,έθιμα ,ασχολί­ες κατοίκων , πολιτισμό και οτιδήποτε αφορά το χωριό.

Έχω καταφέρει μέσα από το BLOG , FACE BOOK, INSTAGRAM ,TWITTER να γνωρίσω το χωριό μας σε όλο τον κόσμο. Ιδιαίτερα η επικοινωνία μου με τους Μεσαναγρενούς του εξωτερικού είναι συγκινητική. Σε όλα τα παραπάνω μέσα δημοσιεύω όλες τις εκδηλώσεις που γίνονται στο χωριό και έτσι σε καθημερινή σχεδόν βάση ,οι Μεσαναγρενοί γνωρίζουν τα πάντα για το χωριό.

Η προσπάθεια αυτή ξεκίνησε το 2007 ,χρονιά που πήρα σύνταξη και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Το BLOG μου αυτή τη στιγμή έχει ξεπεράσει τις 400.000 επισκέψεις.


Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες χώρες με τον αριθμό επισκέψεων.



Ελλάδα………………………..
309.000

Ηνωμένες Πολιτείες…………...26.600

Αυστραλία……………………..14.500

Σουηδία………………………..10.700

Γερμανία………………………..8.250

Ρωσία…………………………...6.100

Κύπρος………………………….3.470

Ουκρανία………………………..2.680

.Γαλλία…………………………..2.100

Ρουμανία………………………. .1.300

Κάτω Χώρες……………………..1.200

Ηνωμένο Βασίλειο……………….1.200

Ιρλανδία……………………………980

Πορτογαλία………………………...650

Καναδάς……………………………450

Ιαπωνία…………………………….450

Ιταλία……………………………....350

Ισπανία……………………………..350


Ακολουθούν και άλλες χώρες.


Ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση και σας διαβεβαιώ ότι η προσπάθεια συνεχίζεται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου