Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ Ο ΜΕΣΑΝΑΓΡΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ”

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ Ο ΜΕΣΑΝΑΓΡΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ” Σαν σήμερα στις 20 του Δεκέμβρη του 2020 εκδόθηκε το Βιβλίο μου ,που αφορά το χωριό μας τον Μεσαναγρό. Ήταν μια υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου να γράψω αυτό το βιβλίο ,για να διασωθούν πράγματα που το αφορούν. Ιστορία, πολιτισμός, ήθη και έθιμα , εκκλησιές ,εκπαίδευση και παιδικά μου βιώματα. ΄Αρχισα να γράφω μετά τη συνταξιοδότησή μου το 2007. Στον αγώνα αυτόν βοήθησε όλο το χωριό προσκομίζοντάς μου φωτογραφίες , διάφορες ιστορίες και αρκετό υλικό από το αρχείο της Εκκλησίας και της Κοινότητας . Σήμερα το Βιβλίο μου βρίσκεται στα σπίτια όλων των Μεσαναγρενών και σε βιβλιοθήκες της πόλης μας. Πιστεύω ότι συνέβαλα να μεταδοθούν ,ιδίως στα νέα παιδιά , η ιστορία του χωριού μας και γενικά ότι το αφορά. Πέρα από το Βιβλίο μου προσπαθώ να γνωρίσω σε όλο τον κόσμο το μικρό αυτό χωριό και ιδίως στους Μετανάστες που κατάγονται από τον Μεσαναγρό και με τους οποίους έχουμε καθημερινή επαφή. Οτιδήποτε γίνεται στο χωριό μας αυθημερόν το μαθαίνουν και πιστέψτε με με μεγάλη λαχτάρα. Αυτό επιτυγχάνεται με το BLOG μου, Face book , Instagram kai Twitter. Τα στατιστικά από το BLOG μου που παραθέτω παρακάτω και φανερώνουν την επισκεψιμότητά του, φανερώνουν του λόγου το αληθές. Ελλάδα………………………………………… .327.000 Ηνωμένες Πολιτείες…………………33.900 Αυστραλία……………………………………… 14.800 Σιγκαπούρη…………………………………… 12.400 Σουηδία………………………………………….10.700 . Γερμανία………………………………………….8.800 ΡΩΣΙΑ……………………………………………. 6.150 Κύπρος…………………………………………… 3.660 Ουκρανία………………………………………….2.700 Γαλλία……………………………………………..2.300 Άγνωστη περιοχή……………………… 1.300 Κάτω Χώρες………………………………………1.300 Ρουμανία………………………………………… 1.300 Ηνωμένο Βασίλειο………………………1.200 Ιρλανδία……………………………………………. 990 Καναδάς…………………………………………… 900 Φινλανδία……………………………………………800 Πορτογαλία……………………………………….700 Ιαπωνία………………………………………………450 Άλλο………………………………………… .13.100 ΣΥΝΟΛΙΚΑ………………………………450.000 Εκτός από τις 450.000 επισκέψεις στο BLOG ,υπάρχουν και χιλιάδες φίλοι που μας παρακολουθούν στο Facebook, Instagram και Twitter. Συνεχίζω και τώρα αυτό το έργο και θα το συνεχίζω όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν ,γιατί ο μικρός αυτός τόπος ,ο τόπος που γεννήθηκα ,για μένα είναι το ομορφότερο χωριό του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου