Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

"ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ (FINALIST) ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΝΕΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ"


                                                                 

          " Ο εγγονός μου Γιάννης Καραγιάννης ,που η εργασία του επιλέχθηκε για το Διεθνή Διαγωνισμό ,για το Περιβάλλον"
    Η αγάπη μου για  το χωριό μου τον Μεσαναγρό ,είναι δεδομένη. Την αγάπη αυτή προσπαθώ να μεταδώσω και στα δυο μου εγγόνια. Ο εγγονός μου, ο Γιάννης ,πήρε μέρος σε ένα διεθνή διαγωνισμό που έχει σχέση με το περιβάλλον ,με θέμα " Ο καταρράκτης του Αγίου Θωμά Μεσαναγρού". Η εργασία του επιλέχθηκε από τη Συντονιστική Επιτροπή του Δικτύου για τον Διεθή διαγωνισμό , δέχθηκε  Συγχαρητήρια και συνεχίζει να διαγωνίζεται και διεθνώς.
Ως παππούς , η επιτυχία του εγγονού μου με γέμισε με ανείπωτη χαρά . Συγχαρητήρια!!!! Γιάννη μου και πάντα επιτυχίες. Θέλω να συγχαρώ και τη Διευθύντρια του 2ου Πειραματικού κ.Τίνα Μαντικού , που είναι η ψυχή του Σχολείου , καθοδηγεί τα παιδιά μας και τα παροτρύνει να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, καθώς και  το προσωπικό του Σχολείου.


                                                                        

                                                " Το Πιστοποιητικό  Διάκρισης"




                                           Αγαπητοί φίλοι,

Η συμμετοχή σας (article 11-14) "Saint Thomas Waterfalls at Mesanagros village in Rhodes Island" επιλέχθηκε  από τη Συντονιστική Επιτροπή του Δικτύου για το Διεθνή Διαγωνισμό στα πλαίσια του Προγράμματος "Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον".

Συγχαρητήρια!

Συνημμένα θα βρείτε τα πιστοποιητικά για αυτή σας τη διάκριση.


Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Δομνίκη Χαριτοπούλου
Γραμματεία Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης

Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης 

Συντονίστρια Δικτύου στο Σχολείο: Μαντικού Τίνα

                                                 


          " Εδώ σηκώνει το κύπελλο, ως αρχηγός της ομάδας Σκάκι του Σχολείου του ,που κέρδισαν το Πρωτάθλημα στους σχολικούς αγώνες"


                               ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου