Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

" Ο ΦΙΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΛΥΒΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΜΕΣΟ ΚΥΠΡΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ"



                                                      




                                            ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
42χρόνια φύασιν σζ ακόμα το θυμούμαι
Σειρήνες που αρκέψασιν πριχού να σηκωθούμε.
Ανοίομεν το ράδιο τι έγινε να δούμε
Τζαι λαλέν πως εις το στρατόν πρέπει να συναχτούμε.
Σηκώθηκα εφτίς τζαι γω χωρίς να χάνω ώρα
Φιλώ τα κοπελούθκια μου που ναν καλή η ώρα.
Αφήνω σας εις τον Θεό γεναίκα τζαι παιθκιά μου
Φεύκω από το σπίτι μου τζαι σείστην η καρκιά μου.
Ποιος ξέρει αν σας ξαναδώ μάνα μου και πατέρα
Αν εγλυτώσω ή αν με φα τζαι μένα κάποια σφαίρα.
Τραβήξαμε πάρα πολλά μα δεν με κόφτει εμένα
Μα δεν σε ελευθερώσαμε γιατί ήταν προδομένα.
Χαθήκασιν πολλές ψυχές  χάθηκαν τα χωριά μας
Χιλιάδες αγνοούμενοι που φύαν από κοντά μας.
Ανάθεμα στους αίτιους σ΄αυτούς που μας τα κάμαν
Τζ΄άφησαν γυναικόπαιδα να ζιούσιν  τέτοιο δράμα.
Εύχομαι στον Πανάγαθο  όταν θα δικαστούσιν
Ολόισα στην κόλαση παντοτινά να ζιούσιν.,
   ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΛΥΒΙΟΥ
ΛΕΜΕΣΟΣ  ΚΥΠΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου