Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

ΜΙΧΑΛΗΣ ΞΙΠΑΣ ,ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ...



                                                                             


Καταγόμαστε από τον Μεσαναγρό, ένα μικρό χωριό της Ρόδου ,που συνεχώς μας ξαφνιάζει ……

Πολλοί χωριανοί έχουν διακριθεί σε πολλούς τομείς ,σε δημόσιες θέσεις ,στην ιατρική ,στην εκπαίδευση ,στα οικονομικά , στην αγιογραφία ,στο εμπόριο και γενικά με οτιδήποτε ασχοληθούμε θα δώσουμε το είναι μας….,για να πετύχουμε.

Ο Μιχάλης Ξίπας ,είναι ένας στιχουργός που τώρα ανατέλλει και μας εκπλήσσει με το πρώτο του μελοποιημένο τραγούδι που φέρει τον τίτλο : “ Με πυρπόλησες”.

Εργάζεται στον ΕΦΚΑ ,κάθε Σαββατοκύριακο επισκέπτεται το χωριό και στον ελεύθερο χρόνο του γράφει στίχους. Το καλοκαίρι μας έδειξε ένα τετράδιο με στίχους και όλοι τον παροτρύναμε να συνεχίσει και να προσπαθήσει να μελοποιηθούν. Σήμερα έχουμε τη χαρά να σας παρουσιάσουμε ένα από τα τραγούδια του. Για να ακούσετε το τραγούδι πηγαίνεται στο facebook “Michael xipas.”


Με πυρπόλησες


Στιχουργός : Μιχάλης Ξίπας

Μουσική : Νίκος Μανδαράκης

Παραγωγή : Γράφεις στίχο- Γράφω μουσική -Φτιάχνουμε ένα τραγούδια


Με πυρπόλησες μου έβαλες φωτιά

μου την έκαψες τη δόλια μου καρδιά

είσαι στατικός ηλεκτρισμός

στα καλώδια του μυαλού μου ανάβεις φως.


…………………………………………….


Έχω γίνει παρανάλωμα πυρός

μες στη νύχτα τριγυρνάω σαν τρελός

το γλυκό σου το μουτράκι σαν θυμάμαι

με τ΄αστέρια και τον άνεμο μιλάμε.


………………………………………………


Μες την άβυσσο το βλέμμα σου κοιτώ

και το σώμα μου βουλιάζει στον βυθό

τη φωτιά μου θέλω τώρα να τη σβήσω

στης αγάπης σου το στρώμα να ξυπνήσω…


ΜΙΧΑΛΗΣ ΞΙΠΑΣ


Νάσαι καλά Μιχάλη,συγχαρητήρια και συνέχισε να γράφεις .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου