Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

"ΓΑΜΟΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ"





                                                                     




                                                 ΓΑΜΟΣ –ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ-12-


Ρίξετε γρόσια  περισσά και ρύζι  να ριζώσουν
Στο νυφικό κρεβάτι τους παιδάκια να φυτρώσουν

Νύφη μου ο κρεβάτι σου απόψε το χρυσώνω
Και από τα βάθη της καρδιάς το γιο μου θα σου δώσω.

Συμπέθερέ μου κέρασε όλη την κομπανία
Γιατί σε σένα αξίζουνε όλα τα μεγαλεία.

Στρώσετε τα μεταξωτά στρώσετε τα βελούδα
Να πέσει ο νιος ο δροσερός και η κόρη η πεταλούδα.

Στρώσετε πάπλωμα χρυσό σεντόνι βελουδένιο
Να πέσει το κορμάκι της το μαργαριταρένιο.

Παίξε τσαμπούνα δυνατά λυράρη μου με τάξη
Πούρθαν τα ρούχα του γαμπρού κι είναι σωστό μετάξι.

Τον νυφικό τον θάλαμο με ρόδα θα τον ντύσω
Και από τα βάθη της ψυχής μία ευχή θ΄αφήσω.

Σ΄Αυτά τα ρούχα τα χρυσά με το μαργαριτάρι
Θα κοιμηθεί ο ήλιος μαζί με το φεγγάρι.

Ω Παναγιά μου Σκιαδενή έβγα που το θρονί σου
Και στα κρεβάτια των παιδιών να δώσεις την ευχή σου.

Ανοίξτε τα παράθυρα να μπουν τα χελιδόνια
Νάρθουν να κελαδήσουνε στα άσπρα τα σεντόνια.

Ανοίξετε τις πόρτες σας να μπει μέσα ο κόσμος
Να ράνει τα σεντόνια σας με ρόδα και με δυόσμο.

Με την ευχή της Παναγιάς μαζί και των γονιών σας
Νάναι η ώρα η καλή στο νέο σπιτικό σας.

ΚΑΘΟΛΙΚΗ  ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου