Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

" Επιστολή του Σχολικού Συμβούλου Θόδωρα Παπανδρέου στο blog μας"


ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Τ. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΡΟΔΟΥ

Ρόδος 9-1-2010

Αγαπητέ φίλε Γιάννη.

Διάβασα με προσοχή τα γεμάτα αγάπη ,γνώση και παιδαγωγική χροιά σχόλια σου ,σχετικά με τιμητική εκδήλωση , που πραγματοποίησε για το πρόσωπό μου ο Δήμος Νότιας Ρόδου και ειλικρινά συγκινήθηκα βαθύτατα…
Οι χαρακτηρισμοί και οι έπαινοι σου για μένα υπερβάλλουν την πραγματικότητα αφενός, διότι την επαγγελματική Οδύσσεια που ακολούθησα εγώ, νομίζω και είμαι βέβαιος την πέρασες κι εσύ, άσχετα αν η μετριοφροσύνη σου ,πιστώνει την ιστορία σου στον κορβανά των κατορθωμάτων σου κι αφετέρου παρουσίασες με αυτή σου τη χειρονομία το σπάνιο ,ειλικρινή και δημιουργικό χαρακτήρα σου.
Είναι τιμή μου και καύχημά μου ,που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ έστω και για λίγο μαζί σου και είχα την τύχη να διαγνώσω τα πολλά χαρίσματά σου και την εξαίρετη προσωπικότητά σου , αρετές και προτερήματα που κοσμούν ένα ταλαντούχο εκπαιδευτικό κι ένα σπάνιο άνθρωπο.
Επιθυμώ να σε διαβεβαιώσω ,πως η ολιγόχρονη συνεργασία μας ,μου έδωσε το δικαίωμα της αντικειμενικής σύγκρισης ανθρώπων ,με αποτέλεσμα να διαπιστώσω τη σφαιρικότητα των γνώσεών σου ,τις ευαισθησίες σου προς καθετί ωραίο και προοδευτικό ,τον ανεπανάληπτο χαρακτήρα σου και προ πάντων την αποτελεσματικότητά σου σε οποιοδήποτε πρόβλημα.
Είσαι γεννημένος εκπαιδευτικός ,φίλος ανεκτίμητος και άνθρωπος με αρετές κι ευγενικά συναισθήματα και δυστυχώς είναι λυπηρό ,τέτοιοι εκπαιδευτικοί να συνταξιοδοτούνται.
Όμως, όπως πληροφορούμαι ,συνεχίζεις το κοινωνικό ,ηθικό και πολιτιστικό έργο σου στην ιδιαίτερη πατρίδα σου ,γεγονός που με κάνει αισιόδοξο ,διότι και στους τομείς αυτούς σίγουρα θα τελεσφορήσεις.
Είναι λοιπόν τυχεροί οι συγχωριανοί σου Μεσαναγρενοί που σε έχουν κοντά τους και μακάρι και άλλα χωριά να είχαν στο κοινωνικό τους στρατόπεδο ανθρώπους σαν κι εσένα.
Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου στον δικαιόκριτο Κύριο να σου χαρίζει υγεία και μακροημέρευση για το καλό της οικογένειάς σου και του χωριού σου γενικότερα,

Με αγάπη κι εκτίμηση

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ