Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

" Ο κήπος μου "

" Η εγγονή μου σε δράση"
" Ο εγγονός μου στο πότισμα"
" Τα φυτά ,μικρά και πανέμορφα"
" Μεγαλώσαμε ,πρασινίσαμε.."
" Σπάνια ομορφιά"
" Οι φράουλές μας"
" Κρεμυδάκι για σαλάτα"
" ΄Εχουμε κάτι από όλα"
" ¨Ο,τι επιθυμεί η ψυχή σου θα το βρεις"
Γεννήθηκα στο Μεσαναγρό και μεγάλωσα από τη γη και κοντά στη γη. Είδα τους γονείς μου και τους συγχωριανούς μου να την καλλιεργούν και σε δύσκολες εποχές  να ζουν από αυτή. Στα δύσκολα χρόνια του 2ου παγκόσμιου πολέμου ,το χωριό φιλοξενούσε αρκετούς ξένους ,που έρχονταν για να βρουν «ένα κομμάτι ψωμί» για να ζήσουν. Οι γέροι στο χωριό ,πάντα σοφοί, έλεγαν . Από τη γη γεννιόμαστε, αυτή μας τρέφει και εκεί καταλήγουμε.
 Τα χρόνια πέρασαν ,σπουδές ,διορισμός σε νησιά ,υποχρεώσεις ,αλλά πάντα δεν έχανα την επαφή μου με τη γη. Πάντα καλλιεργούσα τα κτήματα  και πάντα κάτι μου έδιναν. Σήμερα παππούς πια σκέφθηκα να « μυήσω» τα εγγόνια μου , να αγαπήσουν τη γη . Να δουν τι μας προσφέρει ,τις χαρές και τις λύπες. Αν και μένουμε στην πόλη ,φτιάξαμε  έναν κήπο στο χωριό ,το πότισμα γίνεται αυτόματα και κάθε Σαββατοκύριακο που πάμε ασχολούμαστε και παράγουμε διάφορα λαχανικά.
 Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά ,από το να είσαι καθημερινά κοντά στα φυτά , να τα παρακολουθείς , να τα φροντίζεις , να τα βλέπεις να μεγαλώνουν από τη μια μέρα στην άλλη , να καρπίζουν και να σου ανταποδίδουν τις φροντίδες σου. Όταν έρθει η ώρα να « δρέψεις τους καρπούς » ,είναι η πιο όμορφη στιγμή .
  Τα μικρά τους αρέσει να ασχολούνται. ΄Εχουν τα τσαπιά τους , σκαλίζουν , βγάζουν τα αγριόχορτα και ποτίζουν.
-         Να φυτέψουμε  φράουλες παππού. Βλέπετε τους αρέσουν και φυτέψαμε . ΄Ενιωσαν  μεγάλη χαρά ,όταν είδαν την πρώτη κόκκινη φράουλα. Την έκοψαν προσεκτικά ,την έπλυναν στη βρύση ,την μοιράστηκαν και το χάρηκαν.
-         Παππού είναι η πιο νόστιμη φράουλα που φάγαμε ποτέ.
Τα απογεύματα είναι η πιο όμορφη στιγμή. Κάθομαι κάτω από μια ελιά ,που βρίσκεται στην άκρη του κήπου και θαυμάζω την πράσινη ομορφιά που ξετυλίγεται  μπροστά μου. Τα μικρά να τρέχουν , να σκαλίζουν , να φωνάζουν , να μιλούν με τα φυτά …
Πέστε μου υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου