Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

" ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ"




                                                         




     ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

   37 χρόνια τέτοια εποχή πάντα ένιωθα συγκινημένος ,γιατί αποχαιρετούσα παιδιά που έφευγαν από το σχολείο ή άλλαζαν τάξη. Κάθε εκπαιδευτικός, πάντα τη μέρα αυτή λυπάται , γιατί χάνει τα παιδιά που δίδασκε και τα ένιωθε δικά του παιδιά και χαίρεται ,γιατί τα παιδιά αυτά πετάνε ,πατάνε γερά και πάνε πιο ψηλά.
     Στο μυαλό μου έρχεται η ημέρα αυτή ,όταν τέλειωνα το Δημοτικό στον Μεσαναγρό. Αντί να νιώθω χαρά ,γιατί τέλειωνα ένα σχολείο ,ένιωθα στενοχωρημένος ,γιατί επιθυμούσα να πάω στο Γυμνάσιο και αυτό ήταν ανέφικτο. Δύσκολες εποχές ,οικονομικές δυνατότητες δεν υπήρχαν και εγώ μικρό παιδάκι επέμενα . Ο Δάσκαλος έδωσε τη λύση.
-Γιάννη ,μού είπε. Δεν είσαι έτοιμος για το Γυμνάσιο ,θα μείνεις ακόμη μια χρονιά στην Στ΄ και την επόμενη θα πας. Το δέχτηκα και την επόμενη χρονιά η επιθυμία μου πραγματοποιήθηκε.
      Σήμερα νιώθω χαρούμενος ,γιατί ο εγγονός μου ,ο Γιάννης, τέλειωσε το Δημοτικό και ανοίγει τα φτερά του για το Γυμνάσιο. Πάντα κουβεντιάζουμε ,του αρέσει να ακούει και να μαθαίνει τι γινόταν παλιά . Κάνουμε συγκρίσεις του τότε με το τώρα ,βγάζουμε συμπεράσματα ,συμφωνούμε και διαφωνούμε. Όταν του λέω πως τα χρόνια εκείνα τα δύσκολα εγώ τα θυμάμαι και τα νοσταλγώ , διαφωνεί… Πώς ήταν όμορφα με τόσες δυσκολίες…. 

                                                                       

     Οι δυσκολίες  ,Γιάννη μου, σε κάνουν πιο δυνατό ,προσπαθείς να βελτιωθείς και σε κάνουν καλύτερο. Πόσα χωριατόπαιδα τότε δεν πάλεψαν ….πέτυχαν ….και σήμερα έχουν βελτιώσει τη ζωή τους και είναι χρήσιμοι στην Κοινωνία.
      Σήμερα ,Γιάννη μου, εσείς ξεκινάτε με καλύτερες συνθήκες .Ζείτε βέβαια σε δύσκολες στιγμές λόγω της οικονομικής κρίσης ,αλλά χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια ,μελέτη και όλα θα πάνε καλά. Οι γονείς σας, οι δάσκαλοί σας  είναι στο πλευρό σας και σε αυτούς θα απευθύνεστε στις δύσκολες στιγμές σας. Μη το βάζετε κάτω. Η ζωή θέλει αγώνα και διαρκή προσπάθεια. Δεν υπάρχει δεν μπορώ …..αλλά δεν θέλω…..και όλα γίνονται.
      Σε όλα τα παιδιά που αποφοιτούν από το Δημοτικό και πάνε στο Γυμνάσιο ,εύχομαι να περάσουν καλά ,να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να συνεχίσουν τον αγώνα για καλύτερη μόρφωση. Η απόκτηση γνώσεων δεν σταματάει ποτέ .Αρχίζει με τη γέννηση του ανθρώπου και συνεχίζεται ως τα βαθιά γεράματα.
                                                  ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 

                                                               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου