Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

" Οι Μεσαναγρενοί μετανάστες της Αμερικής"

" Βασίλης Ηλιάδης, πρώτος Πρόεδρος των Μεσαναγρενών στην Αμερική"
Αρκετοί κάτοικοι του χωριού έφυγαν και πήγαν σε άλλες χώρες για να ζήσουν καλύτερα . Αυστραλία, Αμερική ,Ν. Αμερική και Γερμανία ήταν οι χώρες που φιλοξένησαν τους Μεσαναγρενούς μετανάστες. Από σήμερα θα σας γράφουμε για τους μετανάστες της Αμερικής ,οι οποίοι όχι μόνο στέριωσαν στην μερική αλλά βοήθησαν και το χωριό στις δύσκολες εποχές που περνούσε. Το 1922 συναθροισθέντες όλοι οι Μεσαναγρενοί της Αμερικής σε ένα υπόγειο ,ως άλλη φιλική Εταιρεία ίδρυσαν τη Μεσαναγρενή Αδελφότητα « Ο Ταξιάρχης», με σκοπό τη συνένωση όλων των Μεσαναγρενών και τη βοήθεια στο μικρό μας χωριουδάκι το Μεσαναγρό. Πρώτος Πρόεδρος του Συλλόγου ο κ. Βασίλειος Ηλιάδης . Να πως περιγράφει τη νοσταλγία που ένιωθαν όλοι οι Μεσαναγρενοί για το χωριό. «Περνούσαν μπροστά μου νοερώς η Μάνα και ο Πατέρας μου και σαν να μου επαναλάμβαναν τα στερνά λόγια των που μου είπαν αποχωριζόμενος από κοντά τους. Γιε μας η ευχή μας νάναι πάντα μαζί σου .Κοίταξε να μην ξεχάσεις το χωριό σου. Ο Θεός να είναι πάντα βοηθός σου. Δεν υπήρχε μέρα που να μην περάσουν μπροστά μου σαν κινηματογραφική ταινία ,οι φίλοι μου, το σχολείο που φοιτούσα ,οι δάσκαλοι ,η εκκλησία , ο παπα- Δημήτρης ,που ήμουν τοδεξί του χέρι ,τα Μοναστήρια ,τα γλέντια ,οι χοροί και όλες οι αξέχαστες μέρες.» Σε επόμενες αναρτήσεις θα σας αναφέρουμε για τη ζωή τους, την έμπρακτη αγάπη του προς το χωριό και γενικά ότι τους αφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου